כניסה למערכת
דקלים - באר שבע
מירי קמינר-גולד
הדרכה למשתמש

   למידה בחירום

 

 מנהלת ביה"ס - גב' אסתר גואחניש                              מפקחת ביה"ס - גב' דניאלה מונטל

 כתובת: רח' בני אור, באר-שבע. ת"ד 6031                   e-mail: dekalim@walla.co.il

הודעה חשובה!

ביום שני 27/5/13 יתקיים תרגיל ארצי עם אזעקה בבוקר ובערב לתרגול כלל אוכלוסיית ישראל.

ביום שלישי 28/5/13 יתקיים תרגיל למידה מרחוק אחר-הצהריים בין השעות 17:00-20:30.

משימות לימודיות עודכנו בלשונית למידה בחירום, החומרים מופיעים בתיקיות לפי שם המחנכת.

בברכה,

צוות בית-הספר

 

 

כנסו למאגר קישורים לימודיים ומשחקים מקוונים לחצו כאן

   

 לכניסה לאתר של מתי"א דרום לשיעורי למידה מרחוק לחץ כאן 

ריפוי בעיסוק בבית הספר

 

 

   תיאור כללי של בית-הספר


 בית ספר "דקלים" בבאר-שבע הינו בית- ספר מחוזי – קהילתי , על יסודי,  לחינוך מיוחד.

 

 בית הספר נותן מענה ייחודי לאוכלוסיית תלמידים בגילאי  14 - 21 .
 בית הספר מפתח ומטפח מיומנויות כהכנה לעולם העבודה ולהשתלבות בקהילה.
 התלמידים מתנסים במיומנויות עבודה רבות בבית הספר ובקהילה:

 טיפוח חצר בית הספר, צביעה, עבודות אחזקה שוטפות, מע"ש, גינון בבתי ספר לחינוך   

 מיוחד ובמרכז שיקום – תחנה פסיכולוגית , עיבוד עץ, טכנולוגית המזון – קונדיטוריה, 

 קרמיקה, תכשיטנות, תפירה, התנדבות בצבא (יום בשבוע) ,שנת שרות – שרות לאומי 

 חינוכי, עבודה במפעלים: וישיי, מלון גולדן טוליפ.

 התלמידים תורמים לקהילה ונתרמים גם בחיים החברתיים:

     טניס, להקת מחול , תזמורת, מקהלה, ארגון מסיבות בית ספריות, ערבי דיסקו, מסיבות    
     בשיתוף עם צוותי הווי של צה"ל, להקת פיקוד דרום – במסיבות הללו תלמידינו מארחים  
     ומתארחים.

 

 מקהלת בית הספר, התזמורת ולהקת המחול, מופיעות באירועים עירוניים שונים 
 בתוכניות אומנותיות.
 

 

        התפיסה החינוכית של בית-הספר:

         תפיסת העולם והמדיניות הכוללת של בית הספר גזורות מהפילוסופיה  

         ההומניסטית המתבססת על עקרונות של: איכות חיים, הזכות להיות שונה

         ובעל אישיות אוטונומית.

 

         בהתבסס על תפיסת עולם זו שאיפתנו ומטרותינו החינוכיות:

 

      *  להוות גשר ושדה התנסות, המכין את בוגרינו לחיים עצמאיים, פעילים,

         תורמים ואיכותיים במשפחה, בעבודה, בקהילה, בחברה ובעולם המודרני.


      לטפח ולהכשיר אדם, בוגר ואורייני, שיוכל למצות את יכולותיו, נטיותיו,

         רצונותיו וכישוריו הייחודיים.

  * לפתח סביבה לימודית המאפשרת את מיטב הזדמנויות הלמידה,

         תוך מתן חוויות של תחושת מסוגלות, הערכה עצמית, מימוש עצמי וכבוד
         הדדי, שיובילו להפנמה של ערכים, מיומנויות וידע.