![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
משימות בעקבות קריאת הספר |
![]() |
![]() |
בחרו קטע מהסיפור שקראתם, כתבו אותו במילים שלכם והוסיפו ף לו איור מתאים . |
![]() |
תכננו ועצבו כריכה חדשה לספר שקראת באמצעות PowerPoint. זכרו שעל הכריכה חייבים להופיע הפרטים הבאים: שם הסופר, שם הספר, שם המאייר וההוצאה. הוסיפו רקע ותמונות מתאימים לנושא הספר. |
![]() |
כתבו מכתב לאחת הדמויות מן הסיפור שמצאה חן בעיניכם . במכתב שאלו את הדמות שאלות, הביעו את דעתכם על מעשיה, או הציעו לה הצעות לפתרונות. |
![]() |
חברו סוף אחר לספר שקראתם . |
![]() |
הכינו סרטון בעקבות הספר שקראתם. זכרו: הסרטון צריך להיות תמציתי ולהביע את עיקרי העלילה. באפשרותכם ליצור את הסרטון באמצעות ה- PowerPoint. |
![]() |
כתבו יומן של אחת הדמויות בסיפור. בכתיבתכם התייחסו למאפייני הסוגה "יומן". ביומן צריכים לבוא לידי ביטוי האירועים שעברה הדמות, הבעיות בניהם עמדה, הרהורים , מחשבות ורגשות שליוו אותה, יחסיה עם הדמויות האחרות, כיצד פתרה את הבעיות וכו'. |
![]() |
כתבו המלצה לחברים מדוע כדאי להם לקרוא את הספר. בכתיבתכם התייחסו למאפייני הסוגה "המלצה" |
![]() |
בחרו שתי דמויות מתוך הסיפור וחברו דו – שיח בניהן . בראשית כתיבתכם תארו את הדמויות, התייחסו לאופיין, למראה החיצוני, ואחר כך כתבו את הדו שיח ביניהן. זכרו כיצד כותבים דו-שיח |
![]() |
חברו סיפור כמו הספר שקראתם( ספר ע"פ ספר ) . |