![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
דונו בקבוצה וציינו: (שלב זה מאפשר לנו המורים, להבין את תהליך העבודה שלכם ולכל החברים ללמוד מעבודתכם.)
משימה קבוצתית מסכמת - סיכום למידה
כיצד עבדתם כקבוצה (שיתוף פעולה), כיצד חילקתם את העבודה ביניכם?
מה היו הקשיים שלכם?
כיצד פתרתם אותם?
מה למדתם חדש על עצמכם כלומדים?
מה תרמה וחידשה לכם העבודה?
מה היתה ההצלחה שלכם?
שלחו דף זה לפורום מנהיגים ומנהיגות. תוכלו להתבונן בסיכומי הלמידה של חבריכם ולהגיב.
סיעור מוחות בחירת מנהיג חיפוש מידע סקר כתיבה טיעונית הכנת מצגת סיכום למידה משימת רשות