![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
ערכו את הסקר בקרב שבעה מבוגרים: הורים, מורים, אחים , או שכנים.
שאלת הסקר:
מהן לדעתכם חמש התכונות החשובות שכדאי שיהיו למנהיג?
את התכונות עליכם לבחור אך ורק מקובץ תכונות המנהיג המצורף.
הביעו בגרף מעוצב בתוכנת excel את תוצאות הסקר
מה אתה לומד מהשוואה זו?
סיעור מוחות |
בחירת מנהיג |
חיפוש מידע |
סקר |
כתיבה טיעונית |
הכנת מצגת |
סיכום למידה |
משימת רשות |
.