מידע אודות תקשוב 

 לדף הבית

 

נושא

 פירוט

 

  אתר בית הספר

שער לעשייה חינוכית 

 אתר בית הספר

 אתר בי"ס כסביבה מקוונת

 

 כתה חכמה

 כתה חכמה? לא! חברה חכמה

 

  מגמות עתידיות

 הערכה וערכים בבית-הספר העתידי 

 

 התאמת מערכת החינוך למאה ה- 21

 תפוקות, תוצאות ומדדי ביצוע

 

 רכז תקשוב כסוכן

 תפקידו של רכז תקשוב בית ספרי

 

קישורים בתיקשוב 

קישורים יעילים ומכוונים למדריך ולמורה 

 

סביבה מתוקשבת 

פעילות מושכלת בסביבה מתוקשבת 

 

 מסמך מדיניות

 למידה בסביבה מתוקשבת 

מיומנויות נדרשות

מיומנויות נדרשות למאה ה-21 עמי סלנט

 

מטרות על 

מטרות על להוראת המקצועות השונים בעזרת המחשב

 

מטרות הוראה

שימושים שונים של הסביבה המתוקשבת, והגדרת הדרישות מהתלמידים

 

מאפייני המורה

הכישורים הצריכים להיות למורה המשלב מחשב בהוראתו

 

שיעור מקוון 

מאפייני השיעור המקוון - אברהם רותם 

נושא

פירוט

מחברים 

 למידה בסביבה מתוקשבת בחינוך היסודי
 

 מסמך מדיניות - מטרות ההוראה בסביבה המתוקשבת בחינוך היסודי כולל הסטנדרטים במידענות  האגף לחינוך יסודי
 סביבת למידה מקוונת, מאמרים, הרצאות
   
 הכל אודות סביבת הלמידה המקוונת, המורה המקוון, מטלות מקוונות ועוד ועוד  ד"ר אברום רותם
 סטנדרטים במידענות
 מתווה לפיתוח תהליכים מידעניים במהלך הלמידה של תחומי הדעת להתנהלות לומדים בסביבה עתירת מידע  המזכירות הפדגוגית
תקשוב מערכות חינוך בעשור השני של המאה ה-21    איזה ידע, מיומנויות וערכים יצטרך התלמיד לרכוש כדי שיאפשרו לו להתמודד בהצלחה עם האתגרים של המאה ה-21?
 גיא לוי מט"ח
 הכל אודות משימה מתוקשבת
 
 הגדרות, מאפיינים, מרכיבים ודוגמאות בנושא משימה מתוקשבת  אילה אבני
 סביבות למידה וירטואליות מאמר - התפתחות האינטרנט ועולם המידע הדיגיטלי  מצריך הוראה ולמידה בסביבות למידה וירטואליות  עמי סלנט
מפ"ט עמל
   
הרצאה מוקלטת מאת שרית ברזילי, מנהלת פיתוח פדגוגי, עמותת סנונית לקידום החינוך המתוקשב
 עמותת סנונית
 ספירלה - מתחדשים בחינוך האתר לחדשנות חינוכית בעמל-נט משמש כספריה וירטואלית ראשונה מסוגה בישראל בה מאוחסנים מאמרים ומחקרים המשקפים תפיסות חדשניות בחינוך הן בארץ והן בעולם.
 עמלנט
 להיות מורה מקוון
 מצגת המתבססת על מדיניות משרד החינוך בנושא.  דר' תמר שמיר

©האתר תוכנן ונבנה על ידי דורית דקל ונילי שושנה