האתר בבנייה - ירדן גינזבורג |
דף הבית | מדריך למורה | מהו פתגם/ניב | יחידות הוראה | כלים תקשוביים | מן האינטרנט | גלריה |
קבלת השונה - נעסוק בנושא – בני אדם דומים וגם שונים. באצעות פתגמים/ניבים, נבין שהשונות היא דבר חיובי , מאתגר ומעניין. כדי שהחברה תהיה מגוונת ומעניינת ,ראוי לטפח ולעודד את ההבדלים, שמכל אחד אפשר ללמוד. להיתרם ולתרום... |
רציונל מהווה הזדמנות לשיח אודות יחסי גומלין בין הלומדים וסביבתם. טיפוח כישורי שפה גבוהה היכרות עם ניבים/פתגמים וביטויי לשון עשוי להעשיר את שפתם של הלומדים ולהאיר היבטים מגוונים, הן בהקשר של המשמעות הגלויה של הניב והן באשר למשמעויות שניתן לייחס לניב/פתגם בהקשר לתקשורת הבין-אישית בחיי היחיד והקבוצה. מטרות הכרת ניבים/פתגמים ולייחס להם משמעות לתקשורת בין-אישית בחיי היחיד והקבוצה וכדומה. ניהול שיח על משמעותם של הניבים/פתגמים לחיי היחיד והקבוצה שיח סביב אינטראקציות חברתיות. שיח על אודות הניבים/פתגמים, הקשר ביניהם והקשר לתקשורת בין אישית בין היחיד והקבוצה. השלמת סדרות של פתגמים/ניבים, תוך חשיפה לדוגמאות והסברים הקשורים לתקשורת בין-אישית ולנושא. שיח על אודות משמעות הפתגמם/ניב לתקשורת בין-אישית ואימון בשימוש בפתגם/בניב בחיי היום –יום.
|
![]() |
![]() |
![]() |